divendres, 27 de març del 2020

DIA 10

divendres 27 de març


Bon dia Wizards! Avui per fi podrem veure'ns 👏👏👏👏 Us espero a la 13h a l'aplicació Zoom: https://zoom.us/ Heu d'introduir el codi per accedir a la reunió. Us enviaré el codi 10 minuts abans al vostre correu.  Pel torn de paraula recordau aixecar la mà. Parlarem tots i totes. Fins ara! 😁


  • ZOOM: Prepareu les preguntes o dubtes que tingueu per fer-me o fer als vostres companys. 
  • Valors socials i cívics: Avui per treballar Valors vull compartir aquest curt amb valtros. Què creis que ens ensenya? Quins valors ens transmet?Deixau el vostre comentari.  


  • Religió: Accediu al següent document per fer la tasca d'avui. TASCA

BON CAP DE SETMANA! 💚





21 comentaris:

  1. Yo crec que transmet que cuan no tens una bona actitud no te fan gans de fer res. Pero despres si t'alegras un poc o pots solucionar.

    ResponElimina
  2. Yo crec que l'al·lot tenia un actitud negativa i l'al·lota tenia un actitud positiva.
    Transmet el valor de l'amistad.

    ResponElimina
  3. Yo crec que l'al·lot tenía un actitud negativa i l'al·lota tenía un actitud positiva.
    Transmet el valor de l'amistad.

    ResponElimina
  4. Hola sóc Joan, crec que el video ensenya que hi ha que ser opimista i tenir una actitud positiva si estam en situacions complicades. Crec que el valor que transmet el video es la voluntad.
    Adeu.
    Joan

    ResponElimina
  5. JO crec que quan estas tris i sense ganes de fer res sents que tot va malament, pero si tens una actitud positiva sents que tot va be.
    Jo crec que també parla un poc de la confiança en les situacions que no et sents be, tens por, estas trist...

    ResponElimina
  6. Hola soc en Marc, jo crec que ens enseña a ser positius i que no sempre trobem el que volem. Tambe ens ensenya a comprendre als demes i les seves situacions. Ens transem el valor de l'empatia.

    ResponElimina
  7. hola soc n'eidan i jo sinserament no entes molt be el video i no savia que contestar

    ResponElimina
  8. Hola, sóc n’Oliver.
    Jo crec que aquest vídeo ens ensenya el poder de l’amistad, perque cuan el noi surt de casa li plou a ell i a la nina no, però quan es junten res els hi pot passar.
    Adeu
    Oliver.

    ResponElimina
  9. Hola soc Andrés,jo crec que ens ensenya que no cal ser negatius perquè si no les coses no surten bé però si ets positiu les coses et surten bé,tens més confiança en tu mateix. El valor que ens ensenya és tenir empatia.

    ResponElimina
  10. Hola Inés soc Àngela,jo crec que el video ens ensenya que no tenim que ser negatius perquè si no les coses surten malaments peró si som optimistes podem fer,que el dia siga fantÀstic.
    I ens transmet el valor de l'empatia.

    ResponElimina
  11. Hola, Inés soc en David crec que el video ens ensenya que no tenim que ser negatius perquè si no les coses surten malament.

    ResponElimina
  12. hola Inés,
    per mi el vidi ens Vol enseyar que encara que hi hagin coses que ens surtin malament hem de ser valents i seguir endavant.

    ResponElimina
  13. 25 de novembre es el meu cumpleanys

    ResponElimina
  14. Hola Inés,soc Ferran crec que el vídeo voldir que si eres optimista no sempre tema mala sort

    ResponElimina
  15. El meu aniversari es el 8 d'agost soc en Ferran

    ResponElimina
  16. Hola Inés, la primera vegada que he vist aquest curt no l'he entés massa bé però l'he vist unes quantes vegades més i l'he compartit amb la familia. Hem vist que en aquest video el valor que hi ha es el de compartir la sort que tenim. Es veu una nena amb molta sort que ni tengent tota la sort del món està feliç, i un nen que no té mica de sort. Només quan comparteixen el que tenen son feliços.

    ResponElimina
  17. No se a que ve lo dels aniversaris però el meu és el 10 de novembre.

    ResponElimina
  18. Hola Inés soc Daniel i crec que el curt ensenya que hi ha que ser optimistes, al curt els personatges, al final són optimistes i tot va bé!
    No se on surt això dels aniversaris però el meu és el 23 de juny.

    ResponElimina
  19. Hola Inés, el meu aniversari es el 7 d'abril.

    ResponElimina
  20. Hola inés, he vist el video 3 vegades i crec que he comprés el misatge. Jo crec l'al· lot te una actitut negativa i per aixó tot li surt malament, en canvi a l'al·lota tot li surt bé perquè te una actitut més positiva.
    Carla Oliva
    El meu aniveersari és el 3 d'octubre

    ResponElimina