dimarts, 31 de març del 2020

DIA 13

dimecres 1 d'abril


Hola Wizards! Com va la setmana? Durant aquests dies us deixaré temps per anar treballant les activitats relacionades amb la noticia. Divendres tornarem a fer una videotrucada a les 12.30h, demà us explicaré què heu de preparar. També us volia demanar si podeu deixar un comentari amb la vostra data d'anniversari per tal d'anar felicitant-nos! 🎉

Avui ens toca fer el següent:
(Recordau enviar les feinetes d'Ed.Física al correu de n'Esther)

Que passeu un molt bon dia! 



17 comentaris:

  1. Hola Inés soc Àngela, el meu aniversari es el dia 30 de agost.

    ResponElimina
  2. Hola Inés, sóc Joan.
    El meu aniverssari és el 17 de mago.

    ResponElimina
  3. Hola Inés, el meu aniversari es el 7 d'abril.

    ResponElimina
  4. Hola Inés, el meu aniversari es el 25 de novembre.

    ResponElimina
  5. Hola Inés, soc na Leire i el meu aniversari: 19 de Setembre

    ResponElimina
  6. Hola Inés soc n'Ana Romero, el meu aniversari es el 10 de novembre

    ResponElimina
  7. Hola Inés soc Daniel i el meu aniversari és el 23 de juny

    ResponElimina
  8. Hola Inés, soc Ingrid, el meu aniversari es el 2 de septembre

    ResponElimina
  9. Hola, Inés. Soc en David, el meu aniversari és el 7 de març.

    ResponElimina
  10. Hola Inés,soc en Ferran el meu es el 8 d'agost

    ResponElimina
  11. Hola Inés, el meu es el 17 de desembre

    ResponElimina
  12. Bon dia Inés soc Ângela, t'he enviat un gmail sobre un dubte de la noticia.

    ResponElimina
  13. Hola Ines, soc Maya.
    El meu es el 20 d'agost no me podras felicitar.

    ResponElimina
  14. Bon dia, som la mare de n'Aran, a quin correu puc enviar les feinetes d'educació física? no tinc el correu de n'Esther...

    ResponElimina
  15. hola Inés, soc Amaya,, el meu aniversari és el 19 de maig.

    ResponElimina