dimarts, 17 de març del 2020

AMBIENT MATEMÀTIC: PLÀNOL A ESCALA

DIA 2
Dimarts, 17 de març de 2020

Hola !

Som en Juan, de l'ambient matemàtic. 

A l'enllaç teniu una proposta per a realitzar un plànol a escala d'una habitació de la vostra casa. 

Recordeu:

L’escala és una proporció de les mides d’un espai real  i la seva representació en un full.



Les escales s’escriuen en forma de fracció (per exemple: 2:100):

  •       El primer número (el 2 de l’exemple) indica la mida del dibuix.
  •   El segon número (el 100 de l’exemple) és el valor a la realitat. 

    Per exemple, l’escala 2:100, significa que 2 cm del plànol equival a 100 cm (= 1 m) en la realitat.
    Generalment, les escales es representen al final del full a la part dreta.
PROPOSTA PLÀNOL A ESCALA

Podeu enviarme les vostres propostes amb una imatge o document via email a l'email:
ambientmatematicsajoveria@gmail.com

Ànim i salut per a tots!


5 comentaris:

  1. Hola Juan, soc na Leire i ja he fet el meu planol a escala!

    ResponElimina
  2. Hola Juan, soc n'Ana Romero i ja he fet el meu planol a escala!

    ResponElimina
  3. Hola Juan, soc Andrés ja he fet el meu planol a escala.

    ResponElimina
  4. Hola Juan soc en Dani i ja he fet el meu planol a escala.

    ResponElimina
  5. Hola Juan soc en Marc, ja he fet el meu planol a escala

    ResponElimina