dilluns, 20 d’abril del 2020

DIA 19

dilluns 20 d'abril

Hola Wizards!! Com han anat les "vacances"? Espero que encara que no hem pogut sortir de casa, us ho hagueu passat bé amb la vostra familia fent diferents tipus d'activitats i jocs i estigueu amb energia per començar el tercer trimestre. Com ja sabeu, seguirem treballant de manera telemàtica però farem un canvi de plataforma educativa que ens serà més senzilla a l'hora de treballar i enviar tasques. Al larg d'aquesta setmana us aniré informant. Acabareu sent experts en competència digital! Durant aquests dies he anat rebent algunes feinetes i videos. M'han agradat molt! 👏👏Estic molt contenta amb el vostre treball i esforç. 😊 Què ens toca avui?

  • Joc "MATÈPOLIS". Es tracta d'un monopoli per practicar les tables de multiplicar. Haureu de descarregar les targetes de preguntes i el tauler del joc a continuació. Llegiu les regles del joc que surten al tauler i ja podeu començar! Material:

Un abraç!!





7 comentaris:

  1. Bon día, no veim els deures d'anglés.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! Avui no hi ha deures d'anglès. Com aquesta setmana canviarem de plataforma de treball demà us informaré de com planificarem la feina a partir d'ara. Un besito

      Elimina
  2. Hola Ines, soc Ingrid.
    Hi ha maxim de jugadors?

    ResponElimina
  3. Hola! Podeu jugar més de dos jugadors, els que vulgueu. :) Un besito

    ResponElimina
  4. Hola Inés, ahir vaig fer el joc matematic.

    ResponElimina
  5. Bon día, a naltros ens complica quan demanau exercicis on cal imprimir. També ho fan a anglés, i només tenim iPad a casa.

    ResponElimina
  6. Hola Inés, sóc en Joan illa he fet el matèpolis m'ha agradat i l meva mare i jo em empatat, Adeu.

    ResponElimina