dijous, 19 de març del 2020

DIA 5

divendres 20 de març

Bon dia Wizards! Com van els ànims? :)
  • VALORS SOCIALS I CÍVICS: Vull compartir amb valtros aquest clip de video sobre la importancia del treball en equip i més ara en aquesta situació de confinament que estem vivint actualment. M'agradaria que compartissiu alguna cosa agradable i positiva que heu pogut extreure malgrat la situació i ho deixeu per escrit en un comentari seguit amb el hashtag  #JUNTSHOACONSEGUIREM 


  • Si no sabeu que significa situació de confinament, pregunteu als vostres familiars i busqueu la definició de "confinament" al diccionari.
  • RELIGIÓ: Per accedir a l'activitat, heu de clicar el següent DOCUMENT i li enviau a na Carmen al seu correu: cantoli77@hotmail.com
  • Avui us presento les bases del concurs literari que tantes ganes tenieu de rebre :) Teniu dos opcions per escollir: una història o una poesia. Recordeu seguir les pautes d'escriptura i revisar la base d'orientació per a la creació d'un text escrit. També podeu incloure un dibuix! No m'ho heu d'enviar, a la tornada m'ensenyareu com van les vostres obres. 
      A continuació trobareu la informació referent al concurs. Cliqueu a sobre:


Demostreu la vostra creativitat i imaginació!



25 comentaris:

  1. jo crec que una cosa positiva de el confinament es que estic amb la familia i hem sent mes segur per que me ajuden a no posare nirviosa ni a preocuparme tant , es millor que ens quedem a casa per que si no no podrem convatir el virus i durara mes el confinament #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  2. Bon dia, soc Ana Romero i jo crec que confinament quedarse en casa esta be perque pots aprofitar d'estar amb la familia, jugar,llegir y disfrutar tots junts. ;) #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  3. Hola soc en Marc, una de les coses positives d´aquesta situacio es que estem amb la familia ja que sempre ens ajuden quan ho necessitem. Tambe hem resolen totes les dudes que tenc sobre aquest tema.Durant aquestes tardes jugo amb la meva germana hi hem fa passar una bona estona.#JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  4. Encara que m'agradaria segint fent la meva vida la part positiva del confinament es que puc estar amb els menus pares i jugar mes amb el meu germà. Aixo de estar a casa no está tan mal.

    ResponElimina
  5. Hola soc na Laia Pons Comes, una de les coses que m'agrada d'aquesta situació es que estem tots junts, units, fomem un equip i entre totes i tots sortirem d'aquesta situació.

    Ànim! #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  6. Hola soc Dani no Miguel, i crec que una de les coses positives del confinament és que puc estar més temps amb la família i aprofitar el temps per jugar més al jardí amb el meu germà i no a videojocs

    ResponElimina
  7. Hola soc Dani no Miguel, i crec que una de les coses positives del confinament és que puc estar més temps amb la família i aprofitar el temps per jugar més al jardí amb el meu germà i no a videojocs

    ResponElimina
  8. Hola soc en David,jo crec que hi ha moltes coses positives del confinament. Estem amb la familia i tenim mes temps per jugar amb ells, tambe tenim temps per fer activitats.

    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  9. Hola sóc n'Anna, jo crec que una de les coses positives d'aquesta situació de confinament és que tinc molt més temps per estar en família i per parlar amb amigues que no veig cada dia fent videoconferències perque no tenim tantes coses que fer a les tardes.

    ResponElimina
  10. Jo crec que la part positiva del confinament és que tenim molt de temps per estar amb la nostra familia i que tenim que permaneixer tots units en aquesta situació (però jo preferiria seguir amb el meu dia a dia corrent).
    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  11. Hola Inés sóc Joan, el planol a escala es té que pintar?

    ResponElimina
  12. Hola soc Andrés,el positiu d'aquesta situació és estar més temps ambos la família.
    Recolzar-nos, compartir activitats,tenir paciència i jugar amb la meva gosseta.

    ResponElimina
  13. Bon dia, soc n´Àngela,en aquesta situació que estem passant ara tenim més relacions en el veïnat i quedem unes hores per a cantar o ballar en el balcò. I ens riem i pasem molt bé...
    A més,a més ara faig més coses en el meu pare i la meva mare:
    -Jugar més junts,
    -Fer manualitats,
    Ens riem molt,
    -Ballem,
    -Fem gimnasia.
    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  14. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  16. Hola sóc n´Amaya, jo crec que hi ha moltes coses positives del confinament.
    Pasem temps en familia, jugam tots junts i per la nit sortim al balcó a aplaudir el personal sanitari.
    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  17. Bon dia, soc na Carla, la part positiva del confinament és que estem més temps amb la nostra familia, aprofitar per jugar a jocs de taula, fer mes receptes... I a més a més, estic aprenen a utilizar les noves tenologies.
    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  18. Hola soy Aitor, yo pienso que ahora la gente se esta dando cuenta de lo Bonita que es la vida, de apreciar cosas que antes no le dábamos importancia.
    #JUNTSHOACINSEGUIREM#

    ResponElimina
  19. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

  20. Gràcies pels vostres comentaris! Estic totalment d'acord amb valtros, la part positiva d'aquesta situació és poder passar més temps amb la familia, parlar més amb els amics, fer activitats que feia temps no feiem, jugar més... i, sobretot ens fa aprendre a valorar les petites coses que ens envolten, que de vegades acostumen a ser les més importants. #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  21. Hola soc na Leire, jo crec que una cosa bona del confinament es que podem conviure millor amb les persones que tenim a casa, podem veure les diferents situacions que ens dona la vida i crec que ara es el millor moment per tenir mes responsabilitats i veure tot el que els adults fan a casa: cuinar, netejar la casa, posar la roba a la rentadora...
    Adeu.
    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  22. Hola soc n’Oliver, jo penso que passant aquesta situació es pot aprofitar molt bé el temps. Es poden fer moltes coses com:
    Passar temps amb la família, ajudar amb la casa, jugar a jocs...
    Adeu¡¡¡¡

    #JUNTSHOACONSEGUIREM

    ResponElimina
  23. hola soc n'INGRID, jo crec que en aquesta situació que estem pasan, ens relacionem mes amb la familia i podem fer moltes coses amb ells!!!

    ResponElimina