dilluns, 23 de març del 2020

DIA 6

dilluns 23 de març

Bon dia Wizards! Com ha anat el cap de setmana? Espero que us hagueu divertit. :) 

Abans de començar amb les tasques d'avui, anam a revisar les feinetes de la setmana passada. Heu de respondre a les preguntes del següent formulari i escollir una de les tres opcions (Ho he fet, ho estic fent o encara no ho he fet) i donar-li a enviar. Cada setmana anirem fent el mateix per portar un seguiment. Heu d'emplenar-lo, gràcies: FORMULARI

Avui ens toca el següent:
  • Llengua: Com fa dies que no ens veim i us trobo molt a faltar, he pensat que seria una bona idea que m'enviassiu una foto vostra que us agradi del vostre dia a dia.  Quan tornem a l'escola, les penjarem a la nostra aula com a record de que això ho hem superat tots junts, malgrat la distància. Una vegada feta la foto, heu de fer-ne una descipció explicant detalladament on us trobau, què estau fent, què es veu, qui hi ha, etc. Podeu fer-ho amb un Word i enviarm-me la foto juntament amb la descripció al correu thewizards.sajoveria@gmail.com (Teniu fins divendres per enviar-me la tasca)
A continuació teniu les pautes a seguir per fer una bona descripció: VEURE DOCUMENT

LA MEVA FOTO


Aquesta és la foto que he escollit! Durant aquests dies estic jugant molt a pales que m'encanta i també fent un poc d'exercici. A la foto podeu veure el meu lloc de treball i a la paret del fons hi ha els quadres que ha pintat el meu avi :). Son tots de l'illa d'Eivissa. Espero rebre les vostres fotos! Un fort abraç a tots i a totes! 😘





21 comentaris:

  1. Está todo muy claro !! Gracias .

    ResponElimina
  2. Bon día Inés, soc Andrés he fet el formulari,és anònim?si no és així com es posa el nom?.Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Andrés! M'havia oblidat de posar la pregunta del nom. T'importa repetir-lo? Gràcies i ho sento

      Elimina
  3. Bon dia Inés, soc Ana Romero he fet el formulari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ana! Has pogut posar el nom al formulari? Sino torna'l a fer si no et sap mal... m'havia oblidat d'incloure la casella de nom. un besito!

      Elimina
  4. IMPORTANT: Els que heu fet el formulari i no us ha deixat posar el nom, us agrairia que el tornassiu a fer ja què ha estat error meu i m'havia deixat preguntar-vos el nom. Gràcies i disculpau ses molesties. ;)

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Hola Inés, en el formulari hi ha una pregunta que es si hem fet el de #JUNTSHOACONSEGUIREM, peró l'activitat es de valors i no l'he fet ja que jo som de religió. Jo li contestat que l'he fet com si fos la proposta de religió. Un besito.

    ResponElimina
  7. Hola Inés soc en Marc, ja he fet el formulari amb el nom.ADEU!!!

    ResponElimina
  8. Hola Inés, soy Amaya ya he hecho el formulario.

    ResponElimina
  9. Hola Inés soc Ana Romero,ja he fet el formulari.

    ResponElimina
  10. Hola Inés, ja he contestat el formulari d'anglès i enviat els exercicis.

    ResponElimina
  11. Hola Inés, soc tete ja he fet tots els ejercicis pero no he fet el de mates ni el d'ángeles perque no hem deixaba ficarme als ejercicis

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Tete, com va? No pots veure el document de mates? Recorda que algunes activitats me les has d'enviar al correu com el pòster del consum responsable, el pòster de les daily day routines, la descripció de la foto i la fitxa d'avui del grup nominal. Pots anar fent tranquilament i quan ho tenguis m'ho vas enviant. Si tens dubtes, la mami o el papi me pot escriure. Un abraç!

      Elimina
  12. hola Inés,soc n'Amaya,he fet el formulari

    ResponElimina
  13. Hola Ines soc en Marc, ja he acabat els deures

    ResponElimina
  14. Hola soc aitor he fet el formulari biela deures

    ResponElimina